Premium

The Communication Company en Interpolis steunen ‘Volg Dolph’

Dolph Cantrijn – fotograaf van professie – wandelt in 80 dagen langs de rand van Nederland.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

‘Het is Dolph zijn eigen idee en avontuur’, aldus Eva van Pelt PR-manager van (TCC). TCC ontwikkelde in samenwerking met Interpolis het platform , waar fans van Dolph zijn avonturen kunnen bekijken.

Eind juli vertrok Dolph vanaf café de Grens in Poppel en loopt hij, via de Belgische en Duitse grens, langs de Nederlands kust, weer via de grens met België terug naar Poppel. In totaal legt hij ruim 1600 kilometer af, geheel in traditie van Jules Verne.

Ontmoet Dolph

Van Pelt: ‘Dolph dacht dat hij onderweg wel wat steun kon gebruiken, dus stapte hij naar Interpolis om de mogelijkheden te bespreken. Zelf zag hij wel aansluiting met de doorlopende reisverzekering van Interpolis. Uiteindelijk omarmde de verzekeraar zijn initiatief en zijn wij samen met Interpolis en Dolph gaan kijken hoe we een succes konden maken van zijn “doorlopende reis”.’

Dolph vertrekt

Onderweg legt Dolph al het moois vast wat hij tegenkomt en gaat hij vooral op zoek naar bijzondere verhalen. Zijn route is van dag tot dag uitgestippeld, maar waar hij slaapt blijft elke dag een verrassing. Op de site kunnen fans Dolph live volgen via zijn gps en op sociale media via en .

Van Pelt: ‘Dolph wilde al langer deze reis maken, maar met onze hulp kunnen meer mensen meegenieten van zijn avonturen. Daarnaast hopen wij natuurlijk meer naamsbekendheid voor Interpolis te creëren, als grootste reisverzekeraar van Nederland.&;

Credits
Klant: Interpolis, Milou Slots
Bureau: The Communication Company (TCC)
Creatie: Josien de Bruin, Walther Geerts en Kees Albers
Account: Helga Koets
PR: Eva van Pelt
Productiemaatschappij: Wenneker TV
Director: Peggy Steenvoorden
Junior producer: Bas Pinsinga 
Mediabureaus: OMD, Denny Marbus 161media, Reinier Bonebakker
Online bureau: Outpost11, Michael Spaans

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie