A.s.r. komt met sportieve campagne: ‘de Andere Spelen’

De verzekeringsmaatschappij wil kinderen stimuleren om meer te sporten.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

A.s.r. kiest ervoor om minder bekende - en betaalbare - sporten in de campagne te laten zien, zoals ultimate frisbee, kaatsen, fierljeppen, bossaball, zwaardvechten en sjoelen.

Onderdeel van de campagne zijn onder andere een nationaal sportevenement op 9 november (‘’), een cross-mediale advertentiecampagne, samenwerking met sportverenigingen, een online platform waarop de sportverenigingen te vinden en een zogenaamde Speelkaart (een gratis kaart die kinderen kunnen aanvragen waarmee ze in de buurt &;andere&; sporten kunnen proberen).

Insteek is om zo ‘Nederlandse gezinnen op grotere schaal kennis te laten maken met - minder bekende – “andere” sporten’.

Ruim een maand wordt er campagne gevoerd via tv-commercials, YouTube, advertorials, print-advertenties, online take-overs, sociale media, in out-of-home kanalen en free publicity om het evenement onder de aandacht te brengen. daarna richt de communicatie zich op de Speelkaart.

Creatief concept & uitwerking: 72andSunny
Media-inkoop: Reverse Media
​Pr: Coebergh Communicatie & PR

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie