The Ambassadors benoemt Head of Brand Production

Darden Longenecker gaat samenwerking met klanten 'moderniseren'.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Creatief productiehuis The Ambassadors heeft de Amerikaanse Darden Longenecker aangetrokken om als ‘Head of Brand Production’ een nieuwe dimensie te geven aan de samenwerking met klanten .

Longenecker werkt al 15 jaar in de creatieve industrie, zowel in Noord-Amerika als in Europa. Ze komt van Sid Lee, waar zij laatselijk Director of Delivery was. Daarvoor werkte ze voor onder meer Crispin Porter & Bogusky, Boulder Digital Works en  Mondo Robot. 

In de VS heeft ze een eigen digitale winkel, Media Karma, en ‘hangt’ in haar vrije tijd graag rond bij het New England Centre for Circus Arts, waar zij af en toe ook optreedt als luchtacrobate.  

Over haar nieuwe functie zegt Longenecker: ‘Bureaus veranderen de manier waarop ze met productiepartners werken, terwijl merken vragen om een nieuwe, flexibele benadering van productie. Ik wil onze klanten, zowel bureaus als merken, graag helpen om zich te vernieuwen en hun processen zo aan te passen dat ze hun kernwaarden niet verliezen.’

Cruciaal moment

Volgens Halbo van der Klaauw, directeur/eigenaar van The Ambassadors, komt Longenecker op een cruciaal moment in de ontwikkeling van het bedrijf. ‘Naarmate we groter worden, hebben we meer behoefte aan mensen die op topniveau kunnen opereren en de nieuwe merk- en bureautaal vloeiend spreken. Wat dat betreft hebben we het volste vertrouwen in Darden.’

In de afgelopen twee jaar is het in Amsterdam gevestigde The Ambassadors bijna verdubbeld in omvang: van35 fte’s naar 60. Veel nieuwkomers kregen een plaats in het CG-team van VFX-supervisor Stephen Pepper.  

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie