John de Mol heeft zojuist gesproken op de persconferentie van Talpa. Hij gaf aan dat GRP's wel zullen blijven, maar dat dit niet meer genoeg is bij de exploitatie van een mediabedrijf.
Crossmediaal denken moet de aanvulling worden op die traditionele modellen. De Crossmedia Unit gaat danook een belangrijke rol spelen. Het crossmedia denken is onze 2e natuur, gaf hij aan. Talpa staat bij adverteerders daarbij ook open, voor no cure no pay afspraken.
John de Mol verder: Open TV zal de komende jaren nog wel belangrijk blijven, want het delen van ervaringen is erg belangrijk voor mensen. Er staat ons de komende 5 jaren veel te gebeuren op mediagebied, meer dan er de afgelopen 50 jaar in medialand is gebeurd. U heeft mij niet horen zeggen dat we iets totaal nieuws gaan beginnen, maar ik denk dat wel. Maar of mijn kop gaat eraf, of het wordt een enorm succes.
Wat me opviel aan de hele presentatie? Heel veel ambitie en overtuiging, maar absoluut geen arrogant gedrag. Hier en daar zelfs kwetsbaarheid en dat bevalt mij wel.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!