De discussie over - het gebrek aan - diversiteit in de creatieve industrie werd onlangs aangezwengeld door Adformatie.
In hoeverre is sprake van een door mannen gedomineerd blank bolwerk en hoe valt dit te doorbreken?
Daarover gaat de ADC Talk op donderdagavond 24 september in de Apple Store aan het Leidseplein in Amsterdam.
Sprekers zijn Senta Slingerland (Cannes Lions), Daniele Fiandaca (Token Man and Creative Social) en Kerrie Finch (FinchFactor) in discussie tijdens een speciale ADC Talk.
Kerrie Finch is oprichter van FinchFactor, vertegenwoordiger van het Cannes Lions International Festival of Creativity en ADCN-bestuurslid.
Daniele Fiandaca werkte de afgelopen 15 jaar bij bureaus als Profero en Cheil en is mede-oprichter van Creative Social and Innovation Social. Hij is ook mede-oprichter van Token Man, dat mannen bewust wil maken van de uitdagingen die vrouwen hebben als minderheid en hen te betrekken bij de discussie.
Een zeer recent interview met Fiandaca op Adformatie vind je hier.
Met haar journalistieke achtergrond en acht jaar merkstrategie-ervaring bij Cannes Lions, is Senta Slingerland een gepassioneerd pleitbezorger van een evenwichtiger man-vrouwverdeling in de reclame-, marketing- en mediawereld.
Jennette Snape, ADC’s ambassadeur voor Nederland, leidt het evenement in. Snape is European Marketing Director bij Shinola.
De ADC Talk begint donderdag 24 september om 19.00 uur in de Apple Store in het Hirschgebouw aan het Leidseplein in Amsterdam.
Aanmelden kan hier.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!