Philips grijpt zijn 125stee verjaardag aan om een nieuwe merkcampagne te lanceren om daarmee Philips als leidend bedrijf in het gezondheids- en zorgtechnologie domein te positioneren.
Het bedrijf wil hiermee laten zien dat zijn toekomst met name in dit domein ligt. In de nieuwe campagne laat Philips zien hoe juist door een innovatieve manier van denken ze het leven van mensen kan verbeteren wereldwijd.
Het thema in deze campagne: met baanbrekende innovaties in de zorg, kan Philips het dagelijks leven van mensen verbeteren.
De basis van de campagne wordt gevormd door persoonlijke verhaallijnen die te vinden zijn op het online storytelling-platform. De verhalen moeten laten zien hoe de innovatie werkelijk het leven van mensen verbetert. Drie van deze verhalen zijn terug te zien in de campagne.
Ver weg en dichtbij
Deze verhalen spelen zich af op tal van plekken in de wereld, maar ook dichtbij. De geïntegreerde campagne is te zien op televisie, in de buitenreclame en via de digitale en sociale kanalen zoals LinkedIn, YouTube, Facebook en Twitter. Dit is de start van een langdurige campagne die dit jaar 'zeer zichtbaar' moet zijn.
Credits:
Ogilvy & Mather London
Carat Nederland
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!