Overslaan en naar de inhoud gaan

Orlando Wood: Zendeling tegen creatieve armoede

Terug naar ouderwets lekkere reclame met een verhaallijn, een typetje en een goeie grap. Hopeloze nostalgie of essentiële wake-up-call?
Orlando Wood
Orlando Wood
Orlando Wood
Orlando Wood

Het is crisis. En dan hebben we het dit keer niet over virussen, oorlogen of klimaatverandering, maar over de crisis in reclamecreativiteit. Volgens Orlando Wood, marketing-wetenschapper die zich bezighoudt met de effectiviteit van reclame, is de sjeu er helemaal uit. En dat is niet alleen jammer voor het publiek, dat zich vroeger vrolijk vermaakte met geestige advertenties of televisiecommercials, maar ook voor de merken, de adverteerders zelf. Want heel kort door de bocht: die reclame van tegenwoordig is helemaal niet meer effectief!

Premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in