Sharp’s nieuwe visie op branding legt het accent op een acquisitie strategie door middel van concepten als “category entry points” en fysieke en mentale beschikbaarheid. Tal van merken hebben deze nieuwe visie inmiddels geadopteerd.
Hoewel de wetmatigheden die Byron Sharp heeft ontdekt breed opgeld doen, is het toepassen van de learnings in iedere sector weer anders. Per merk kun je weer andere accenten leggen. Benieuwd naar hoe verschillende merken hiermee omgaan?
SHARPen your brand tijdens MIE'20
Tijdens het MIE vertelt Jan Bonje, marketingdirecteur van FOX Sports, over hun uitdagingen. En hoe, samen met Blauw, groei gerealiseerd wordt vanuit de learnings van Byron Sharp.
Daarnaast bieden Koninklijke Peijnenburg en InSites Consulting op het MIE een uniek overzicht van hun toepassing van de belangrijkste principes achter deze marketing stroming. Ook bieden zij inzicht in hun definities van de onderzoekspraktijken om het merksucces van de Peijnenburg-merkportfolio te kunnen meten volgens Sharps theorieën.
Bekijk het volledige MIE'20-programma op mie.nl
Bestel nu je ticket met code ADFORMATIE en ontvang €20,- korting. Je betaalt slechts €129,50! Klik hier om je code direct te verzilveren.
#MIE20 #marketing #insights #FoxSports #KoninklijkePeijnenburg #Blauw #InsitesConsulting
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!