Tim Claassen, head of strategy bij Havas Lemz, scout Picnic
'Nu de Effie zich verbreedt tot marketingprijs moeten we breder kijken naar Effiewaardig werk. Bijvoorbeeld naar prachtige merken die hun markt en succes hebben gebouwd met een verfrissende Customer Experience.'
'Daarom roep ik Picnic op om in te zenden! De slimme internetrebel onder de supermarkten. De jonge digital native met meer tech dan grootgrutter DNA. De partij die vanuit een slimme merkidentiteit een klantervaring biedt die steeds meer harten én boodschappengeld steelt. Denk aan ‘de wachtverzachters’: gratis producten in je mandje terwijl je wacht totdat Picnic ook in jouw stad of buurt bezorgt.'
'Of de sympathieke elektrische bezorgwagentjes in plaats van die alles-blokkerende bussen van de concurrent. De focus op het juiste personeel als merk ambassadeurs. En het Customer Success team dat de klantervaring continu bewaakt. Op het eerste gezicht dus een ijzersterke Effie case die laat zien hoe je met high tech & high touch een succesvol merk en bedrijf bouwt. Dus kom op Picnic Team; er staat een Effie coach klaar om jullie op gang te helpen met het schrijven van een hopelijk winnende Effie case!'
'Ik geef het stokje door aan Effiescout voor week 21: Hafida Abahai – Almarini, ceo Weber Shandwick
Nieuwe Effie-categorieën
De Effie groeit met drie nieuwe categorieën: Branded customer experience, Succesvolle introductie en Impactvolle propositie (meer informatie www.effie.nl). De rubriek EFFIESCOUTS is in het leven geroepen om ervoor te zorgen dat er geen mooie cases -in bestaande en nieuwe categorieën- over het hoofd worden gezien. In aanloop naar de inzendperiode wordt wekelijks iemand gevraagd een vakgenoot aan te moedigen om in te zenden.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!