Per januari is Willem-Jan Lems van bol.com toegetreden tot het bestuur van SWOCC.
Willem-Jan Lems past als Director Marketing bij bol.com op de online winkel. Met zijn kennis van online retail vormt hij dan ook een waardevolle aanvulling op het bestuur van SWOCC, aldus SWOCC. Lems is verheugd zich aan SWOCC te kunnen verbinden: 'SWOCC maakt mogelijk dat je als communicatieprofessional op de hoogte bent van de nieuwe inzichten maar ook sturing kunt geven op het verkrijgen van die inzichten'.
Hij constateert dat er over de werking van communicatie in een online omgeving echter nog hiaten in de kennis zijn. Binnen het bestuur wil hij hier actief mee aan de slag gaan: 'In mijn rol als bestuurslid én in mijn zoektocht naar kennis, kan ik SWOCC relevanter maken voor mijn digitale marketing- en communicatiecollega’s'.
Willem-Jan vervangt Jetske Freeve (Heineken). Naast Willem-Jan bestaat het bestuur verder uit Martine van Selm (voorzitter), Andy Santegoeds, Fred Bronner, Mary Hoogerbrugge, Onno Maathuis en Peeter Verlegh.
SWOCC is gelieerd aan de afdeling Communicatiewetenschap van de Universiteit van Amsterdam.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!