Premium

Volvo laat testrit maken in virtuele XC90

Volvo is het eerste automerk dat de mogelijkheden van virtual reality benut.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Voor autodealers is het lastig om mensen voor een testrit in de auto te krijgen, terwijl juist het autorijden iets is wat je in het echt moet beleven. Volvo heeft voor haar nieuwe XC90 model daar iets op gevonden. Via een app kun je gewoon thuis in 360 graden zien hoe de nieuwe auto er van binnen uit ziet. En je kunt ook nog een virtuele testrit maken.

Je hebt hier wel een ‘Google Cardboard viewer’ voor nodig, die je oa bij kan bestellen. Zonder deze kartonnen bril kun je de app alsnog gebruiken en krijg je trouwens ook een aardig goed beeld van de , al is het wel minder &;immersive&;

XC90 Test Drive Teaser

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie