Verkoop 19 bladen Sanoma aan New Skool definitief

Vakbonden, ondernemingsraden en licentiegevers hebben de verkoop van negentien titels van Sanoma aan New Skool Media definitief goedgekeurd.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sanoma maakte vanochtend bekend dat de deal definitief rond is. Daarmee gaan ook alle 93 werknemers die bij de titels betrokken zijn vanaf nu over naar New Skool Media. De negentien tijdschriften die overgaan van Sanoma naar New Skool Media zijn: Home and Garden, Seasons, Knipmode, Knippie, MOTO73, MOTOR, Formule1, Truckstar, Babygids, Roots, delicious.,Vorsten, KIJK, Know How, ZIN, Fiets, FietsActief, Procycling en Zeilen.

kondigden de twee mediabedrijven de overeenkomst al aan. Een interview met Rob Koghee van New Skool Media staat .

De verkoop maakt onderdeel uit van een reorganisatie van Sanoma, die vorig jaar op 31 oktober werd aangekondigd. Daarbij moeten 32 titels worden verkocht. Een aantal werd ondergebracht bij docher Head Office. 101 Woonideeën, More than Classic en Kinderen gaan op in respectievelijk vtwonen, Eigen Huis en Interieur en Ouders van Nu. Over de mannenbladen Panorama, Nieuwe Revu en Playboy en de glossy’s Grazia, Marie Claire, Beau Monde en Nouveau worden nog gesprekken gevoerd. Deze moeten voor het einde van dit jaar van de hand zijn gedaan.

Bron: .

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie