Vanmoof stopt met tussenhandel en opent flagshipstore

Fiets alleen online en vanuit eigen flagshipstores te koop

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Fietsenfabrikant Vanmoof gaat een nieuwe ‘customer first’ strategie voeren.

Binnen de nieuwe strategie elimineert Vanmoof de tussenhandel en verkoopt het zijn fietsen alleen online en vanuit eigen flagshipstores.

Zo hoopt het naar eigen zeggen beter en sneller in te kunnen spelen op de behoeften van zijn klant. Flagshipstores zijn momenteel gevestigd in Osaka, Taipei en Singapore. Op 30 april opent Vanmoof ook in Nederland aan de Mauritskade in Amsterdam een eigen flagshipstore.

Sinds de oprichting in 2009 ontwikkelt en produceert Vanmoof zijn eigen stadsfietsen.

Ceo Taco Carlier: ‘Onze klanten zijn specialisten, consumenten met een duidelijke mening over de producten die zij aanschaffen. Die mening horen wij graag uit eerste bron, zodat we daar snel en effectief op kunnen inspelen.

Voor de klant betekent de nieuwe strategie dat zij direct met onze experts in contact staan. Ook voor hen is dat prettig, want niemand weet meer over onze fietsen dan wijzelf ‘.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie