Eersteklas service bieden moet de volgende stap zijn in VanMoof’s missie om de ‘next billion on bikes’ te krijgen om zo het stedelijk vervoer te herdefiniëren. Het e-bikemerk kiest Info als digitale partner om het zogenoemde Certified Workshops-platform te ontwikkelen dat volgens het fietsmerk onderdeel is van de eerder aangekondigde wereldwijde service-uitbreiding van 8 naar 50 steden.
Hubs
Volgens oprichter en ceo Taco Carlier is het doel om komend halfjaar een netwerk van ‘ultramoderne Service Hubs en Certified Workshops’ uit te rollen zodat de het Nederlandse merk haar klanten wereldwijd on-demand en on-site service kan bieden. VanMoof noemt het een vernieuwd ecosysteem dat volledig rond de ‘riders’ is opgebouwd. Met dat ecosysteem wil het bedrijf de service opschalen naar een nummer één prioriteit.
Info laat weten dat het VanMoof gaat helpen bij het realiseren van het 'bedrijfskritische digitaal platform voor het ontsluiten van de Certified Workshops op de VanMoof business processen'.
Lees ook:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!