Uitgever 'Verdwenen Merken' wil boek naar tv brengen

Momenteel ligt het tv-format bij diverse omroepen.

De promo-video van het tv-programma was afgelopen weekend te zien bij RTL Boulevard. Uitgever Richard Otto bevestigt dat het format voor een tv-programma rond &;spraakmakende merkverhalen&; momenteel bij verschillende omroepen ligt.

Verwenen Merken is een uitgave van mediabedrijf Tens Media. In het boek zijn verhalen geboekstaafd van merken die ooit een landelijke bekendheid hadden en inmiddels zijn verdwenen.

Het tv-format focust zich volgens de uitgever op een positief ‘oh-ja!’ gevoel. &;Dus geen weemoedige hang naar het verleden, maar verrassende onderwerpen en verhalen met een scherp randje.&; Otto signaleert veel interesse in verhalen over merken als Raider, Giroblauw, Vroom & Dreesmann en Hyves. &;We willen het boek daarom nu naar de tv brengen. Hopelijk weten we snel meer.’ 

 

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie