Twee Gouden Sabre Awards voor Nederlandse cases

Bij de uitreiking van de gouden en diamanten EMEA Sabre Awards zijn twee Nederlandse inzendingen in de prijzen gevallen: de campagne Jij & Overijssel en de campagne ‘Please Don’t Stop the Music’.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De campagne Jij & Overijssel door Porter Novelli voor Provincie Overijssel werd bekroond met een Gouden Sabre Award in de categorie Benelux.

Burson-Marsteller won samen met bureau Trouble in Paradise een gouden Sabre Award voor de campagne ´Please Don’t Stop the Music´, die werd opgezet voor behoud van het Muziek Centrum van de Omroep (MCO) in Hilversum.

De Sabre Awards worden uitgereikt door de Holmes Group, de organisatie die jaarlijks een toonaangevend rapport over de internationale PR-sector publiceert. De Diamond & Gold Sabre Awards warden uitgereikt op 31 mei tijdens de Sabre Awards-ceremonie van The Holmes Group in Brussel.

Alle gouden en diamanten EMEA winnaars vind je .

De zilveren winnaars van de Sabre Awards zijn eind maart bekend gemaakt. Klik voor het overzicht daarvan.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie