Tommy Hilfiger opent eerste digitale showroom in Amsterdam

Zakelijke Tommy Hilfiger-klanten doen hun aankopen voortaan in een gedigitaliseerde showroom.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Zakelijke klanten van Tommy Hilfiger zullen voortaan op een gedigitaliseerde manier hun aankopen doen. In Amsterdam opende vandaag de eerste digitale showroom.

In de vergadertafel van de showroom is een touchscreen verwerkt dat is gekoppeld aan de beeldschermen op de muur van 4x4 meter. Op deze schermen zien klanten de collectie.

Inkopers kijken via een iPad mini mee naar de collectie en kunnen direct items aan hun winkelmand toevoegen, inzoomen op details of aanvullende data opvragen.

De digitale showroom ondersteunt Tommy Hilfigers duurzame missie, onder andere omdat het hierdoor minder samples produceert en orderformulieren niet meer noodzakelijk zijn.

Het is de bedoeling dat binnen twee à drie jaar alle showrooms digitaal zijn. 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie