Suzanne Ekel verlaat Twitter per eind september. Dat heeft zij per mail aan haar relaties laten weten.
Over de reden van haar vertrek zegt ze dat haar rol van Head of Marketing Benelux te smal voor haar is gebleken om echt te kunnen doen waar ze in gelooft: 'Een geïntegreerde merk- en marketingstrategie voeren die alle disciplines verbindt. Mijn kracht ligt bij merken bouwen met big impact. Dat is breder dan wat ik in deze fase van de onderneming bij Twitter effectief en "volhartig" kan inzetten. Dus is het tijd om verder te gaan.'
Ekel begon in januari 2014 bij Twitter, naar eigen zeggen met de ambitie om de business en het merk Twitter in de Benelux een flinke boost te geven en te verankeren.
Ekel over haar tijd bij Twitter: 'Ik ben trots op hoe vele merken en marcom professionals in grote en kleine organisaties Twitter hebben omarmd. Op de inspirerende campagnes en bijzondere events. Op het ambitieuze mediapartnership met NOC*NSF. Op ons team dat Twitter zo prachtig wist te integreren in grote events als Serious Request 2014, de 1e Twitter Banendag #JouwBaan, het Eurovisie Songfestival en Sail 2015. De basis voor een stevige business- en merkgroei is ingezet.'
Vanaf 1 oktober heropent Ekel haar 'merkenbouw-business' New Cheese.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!