De barista’s van Starbucks (Starbucks Partners) – nomineerden acht liefdadigheidstinstellingen om voor de eerste #RedCupCheer wedstrijd in Nederland.
Deze competitie is samen met Neighbourly Nederland, een sociaal netwerk dat bedrijven in contact brengt met lokale maatschappelijke projecten, opgezet.
Supporters van de genomineerde projecten kunnen stemmen door de naam van het project te tweeten met de hashtag #RedCupCheer.
De vier projecten met de meest verkregen stemmen op Twitter en nbrly.nl winnen 1.500 euro. De overige vier zullen de tweede prijs in ontvangst nemen ter waarde van 750 euro.
Genomineerden
De acht genomineerde projecten van de #RedCupCheer wedstrijd zijn: Streetsmart Amsterdam, Stichting Centrale Dierenambulance Amsterdam, Insite: Youth Leadership program of Reckoning, RASA: Welkom in Utrecht, Plastic Whale, Vlinderhof, Stichting CliniClowns Nederland en Stichting De Droomboom.
De #RedCupCheer-competitie loopt vanaf nu en zal 6 december 2015 eindigen.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!