Paul Sijtsma begon zijn carrière in de media en stapte daarna over naar de reclame. Als planner werkte hij vooral voor financiële dienstverleners en telecom merken, waaronder ABN Amro, Delta Lloyd, Postbank, Vodafone, T-Mobile en Telfort.
Recentelijk werkte hij ook als copywriter bij Red Cell en Y&R Not Just Film. Sijtsma heeft diverse nationale en internationale onderscheidingen voor onderzoek, strategie en activering ontvangen.
Patrick Joore over de benoeming van Sijstma:
'Mijn plan is een bureau neer te zetten dat bekend staat om zijn verhelderende conversatie gebaseerde aanpak. Paul is een creatief en strategisch denker die sneller leest dan de meesten van ons kunnen spreken. Met zijn kennis over onderzoek, media en marketing en zijn ervaring in dienstenmerken en FMCG, is Paul ideaal om te helpen om een sfeer te creëren waarin collega's en klanten volledig worden uitgedaagd.'
Sijtsma: 'Dit is een geweldige kans om mijn ervaring en visie op communicatie te gebruiken in een bedrijf met een duidelijke ambitie voor de toekomst. Ik heb meerdere jaren zelfstandig gewerkt en voel dat het tijd is om iets substantiëlers op te bouwen. Grey komt op het juiste moment.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!