SCA zet meer in op corporate brand

De naamsbekendheid moet hiermee worden vergroot.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

, merkeigenaar van onder andere Demak&;up, Edet, Libresse, Plenty, Tempo en Tena gaat vanaf deze maand de consumenten en B2B-merken wereldwijd ondersteunen met de corporate SCA brand.

In navolging van de introductie van het nieuwe corporate SCA-logo in maart 2013, beantwoordt SCA naar eigen zeggen nu aan ‘de voortdurend groeiende vraag van consumenten om inzicht te krijgen in de herkomst van de producten’.

De corporate brand wordt samen met de B2B- en consumentenmerken gepositioneerd in alle categorieën en markten.

De naamsbekendheid van SCA moet hiermee worden vergroot.

Ceo Jan Johansson: ‘Door een prominente en zichtbare positie in te nemen in alle print- en tv-uitingen van onze merken, willen we het beeld versterken van SCA als een toonaangevend, wereldwijd hygiëne- en bosproductenbedrijf en als een solide en betrouwbaar merk.’

 

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie