Woon- en interieurmerk Rivièra Maison gaat samenwerken met Growth Management Platform Insider. Het platform moet helpen de e-commerce doelen van het merk te bereiken door de inzet van geïndividualiseerde- en relevante cross-channel ervaringen. Daarmee wil Rivièra Maison haar klanten online dezelfde persoonlijke ervaring bieden als in de fysieke winkels.
Doel is de online verkopen verhogen door personalisatie strategieën, waaronder cross-selling van accessoires met intelligente productaanbevelingen voor vaak samen gekochte items. Het merk zal personalisatie ook gebruiken voor inspiratie en om producten te bundelen en aan te bevelen door middel van segmentatie en zo inspelen op realtime klantgedrag.
Out-of-the-box
'Dankzij Insider hebben we veel out-of-the-box scenario's kunnen testen die eenvoudig in te richten zijn en al snel tot conversieverbeteringen hebben geleid', stelt Sophie Hendriks, eCommerce Manager, Rivièra Maison. 'De intelligentie in de software is van toegevoegde waarde voor ons platform en daarmee kunnen we accurater en effectiever personaliseren. In de toekomst zullen we nog meer scenario's gaan testen om onze klant zo de juiste propositie op het juiste moment te laten zien.'
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!