In de nieuwe ING worden de krachten van beide banken, ook op het gebied van hypotheken, gebundeld. De Postbank zegt traditioneel sterk te zijn in gemak en aantrekkelijke acties en kortingen, ING Bank brengt naar eigen ‘niet-standaard hypotheken en deskundig advies’ in als sterk punt. ING wil de positie op de hypothekenmarkt de komende jaren verder uitbouwen. Op dit moment is ING de nummer twee op de hypothekenmarkt en de nummer één in verkopen via het onafhankelijk intermediair.
De hypothekencampagnes van ING Bank en de Postbank worden vanaf nu geïntegreerd. De campagne van ING Bank, die maandag van start gaat, focust op de mogelijkheden voor huizenkopers om 10 pct korting op hun maandlasten te krijgen. ING Bank neemt hiermee het stokje over van de Postbank, die de afgelopen periode eveneens met dit aanbod campagne voerde. De hoofdrolspelers uit de Postbankcommercial zullen als verrassing acte de présence geven in de ING Bank hypothekencommercial.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!