Nieuw seniorenmarketingbureau

'Jonge honden' en 'oude rotten' hebben zich verenigd in een nieuw seniorenmarketingbureau, genaamd Bureauvijftig.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Het managementteam wordt gevormd door 60-plusser Dick Vos (vroeger directeur van Vos & Partners), Arjan in 't Veld en Martijn de Haas (vlnr op de foto).

richt zich op 50-pluscommunicatie, omdat 50-plussers de grootste doelgroep van Nederland vormen.

Bureauvijftig gaat er van uit dat 56 procent van de vijftigplussers zich nu niet identificeert met de communicatie die op hen gericht wordt, en dat bovendien slechts 10 procent van de huidige marketingbudgetten aan deze doelgroep besteed wordt. Een gat in de markt, is het idee.

Bij Bureauvijftig werken 'jonge honden van een jaar of 20/30' nauw samen met naar eigen zeggen 'oude rotten uit het klassieke communicatievak die soms zelf al tot de doelgroep behoren'.

Vos in een persbericht: 'Iedereen heeft er de mond vol van, jong en oud in organisaties actief te laten samenwerken. Wat ons betreft gaan we terug naar het aloude meester - gezel principe, maar dan in een 21ste eeuw jasje.' Samen willen ze resultaatgerichte 50-pluscommunicatie maken.

Bureauvijftig werkt met een eigen 50+ database die selecteert op emotie en gedrag, en met een eigen 2.000 koppig panel.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie