Inmiddels is Michiel van der Schaaf gestart als coördinator citymarketing Arnhem en als kwartiermaker voor het nieuwe toeristisch bedrijf voor de Utrechtse Heuvelrug en de Gelderse Vallei.
Economische waarde van dorpen
Michiel van der Schaaf: ‘Citymarketing krijgt de laatste jaren echt het karakter van een volwassen bedrijfstak, die rechtstreeks invloed heeft op de economische waarde van dorpen, steden en regio’s. De steeds complexere vraagstukken vragen niet alleen om continuïteit en het bouwen van brede allianties. De ervaring die Luc Dietz en zijn team daarin hebben opgebouwd, vormt een ideale basis om ook voor gebieds- en citymarketing een strategische partner van formaat te zijn.’
Citymarketing Innovatie Award 2014
Als initiatiefnemer van het vernieuwde gastvrijheidsprogramma van de stad Utrecht won Van der Schaaf met Toerisme Utrecht de Nederlandse Citymarketing Innovatie Award 2014. Eerder was hij marketeer bij onder andere ABN Amro, Nuon, Interpolis en Vodafone.
Naast Van der Schaaf zijn ook Iesja Westerbeek (medior adviseur), Marnix Janssen (adviseur) en Casper Paulich (adviseur online communicatie) bij Dietz aan de slag gegaan.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!