Searchenginemarketingbureau Maxlead wint dit jaar de Search Engine Marketing-Award voor Transhair, een instituut voor haartransplantaties en plastische chirurgie.
De jury, bestaande uit voorzitter Jeroen van de Wiel, Paul Petermeijer (Twinkle), Keesjan Deelstra (auteur ' Zoekmachinemarketing') en Rik Burger (Accenture) was niet unaniem, maar koos uiteindelijk de gepresenteerde case van Transhair, door de degelijkheid van het verhaal, maar met name door de succesvolle koppeling tussen CRM en zoekmachinemarketing.
Ook een sterk punt: Transhair rekende de klantwaarde door bij het berekenen van de uiteindelijke conversie, in plaats van alleen leads. Want wie bereik je, en wil je die wel bereiken?
Een minder punt volgens de jury was dat de winnaar in zijn presentatie niets zei over Search Engine Optimisation, en de jury gaf ook nog een advies: kijk wat meer naar de usability van je website, want ook daar valt veel te winnen.
Andere genomineerden waren opleidingsbedrijf ProEducation (die de zoekmachinemarketing geheel zelf had gedaan), en SEM-bureau TrafficBuilders, met klant Huis en Hypotheek.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!