Mannelijk communiceren: Bavaria Stuntmail

Bavaria probeerde mannen weer mannen te laten zijn door ze naar de 90-seconden commercial 'Call of the wild' te laten kijken. Tevergeefs, zo blijkt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Want Nederlandse mannen zijn (net als iedereen) niet meer ontvankelijk voor tv-commercials, en blijken daarnaast ook nog eens wild enthousiast over de nieuwe ...

Maar en geven niet op... het biermerk komt nu met een reeks hulpmiddelen variërend van zelfhulpboeken tot een uiterst mannelijk geïllustreerde printcampagne

En met de dienst Bavaria StuntMail.

Via de website kunnen zogenaamde 'onmannelijke' mailberichten (bijvoorbeeld als je je excuus moet maken, of een complimentje moet geven) gepersonaliseerd worden en voorzien van een echte stunt op video (door stuntman Nash Edgerton) en ingesproken tekst.

Je kunt kiezen uit zeven verschillende stunts, tientallen boodschappen en ruim duizend van te voren in-gesproken namen. Creatie:

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie