Bax-shop.nl heeft de ambitie de grootste muziekwinkel van Europa te worden. Merlijn van Vliet (mede-eigenaar Kokoro): 'De enorme groeiambitie die er bij deze Nederlandse dot-com heerst, werkt aanstekelijk. Voor Kokoro is deze radiocampagne ons eerste internationale werk. En dat smaakt naar meer."
De pay-off van Bax-shop luidt: 'Alles draait om muziek'. Kokoro maakte drie spots die drie verschillende muziekgenres vertegenwoordigen: rock, EDM en pop. In elke spot wordt de luisteraar meegnomen in de ontwikkeling van een muzikant. Van het oefenen van de eerste noten, tot een optreden voor een uitzinnig publiek.
De campagne is vanaf september te horen in Duitsland en Frankrijk en eind dit jaar in Nederland.
Verantwoordelijk bij Bax-shop:
Marketingmanager: Sabine de Vos
Verantwoordelijk bij Kokoro:
Creatie: Merlijn van Vliet, Wouter Vanhaeren
Project manager: Valery Story
Muziek- en audioproductie: Jos Jansen & Vincent de Witte (Big Orange)
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!