Jumbo biedt merken de mogelijkheid om producten extra onder de aandacht te brengen bij klanten. Via het nieuwe Jumbo-zelfbedieningsplatform, in samenwerking met Streaem, kunnen merken nu productcampagnes opzetten, deze real-time monitoren en optimaliseren.
De productcampagnes kunnen met het platform vooralsnog alleen gevoerd worden op Jumbo.com en de Jumbo app. De komende periode breidt Jumbo de mogelijkheden uit naar onder meer digitale schermen in de winkel en display-advertising op Jumbo.com en de Jumbo app.
Met het zelfbedieningsplatform kunnen adverteerders eenvoudig en snel campagnes opzetten, stelt Jumbo. De tool werkt met een relevantie- en veilingsysteem, voor zowel productcategorieën als zoekwoorden.
Verrijking mediamix
Jumbo biedt al ruim drie jaar verschillende mogelijkheden om te adverteren op haar platformen, maar zet met de introductie van het selfservice-platform een nieuwe stap.
Frances Franken, commercieel-directeur van Jumbo, zegt in het persbericht dat de combinatie van een groot bereik en juiste klantdata ervoor zorgt ‘dat we onze klanten inspiratie bieden als zij gericht en dicht op het aankoopmoment relevante producten en boodschappen te zien krijgen’.
Dit maakt Jumbo Retail Media volgens haar ‘een verrijking van de mediamix voor adverteerders’.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!