Ik zit in een stripje dus ik besta

Soms is het leuk om 'wijsheden' te gebruiken om iets kracht bij te zetten. Het Cruyffiaanse 'Schoenmaker wees blij dat je leest' en 'Zolang je gehaat wordt, ben je populair' (volgens mij was die van Prince) gebruik ik zelf graag.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Vandaag heb ik besloten een nieuwe wijsheid toe te voegen aan m'n vocabulaire. 'Als je merk terugkomt in een cartoon, heb je het goed voor mekaar.' En dan bedoel ik niet maar cartoons en stripjes in de krant...

De Fokke en Sukke van vandaag over was de laatste druppel die me tot deze semi-wijsheid deed besluiten. Maar eigenlijk hoort alle eer te gaan naar . De afgelopen weken kwam ik ze maar liefst drie keer tegen in een stripje. Zie hier: , en . En dan heb ik er misschien nog wel eentje gemist.

Wie doet ze dat na? Nog even en TomTom wordt een . De ultieme maar levensgevaarlijke beloning voor een merk....

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie