Het regent tijdens de Ohra-vakantie

Ohra heeft een nieuwe campagne gelanceerd om zijn app onder de aandacht te brengen.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

In de nieuwe campagne gaat het vaste Ohra-koppel - tijdens het regenseizoen - op reis naar Thailand. Zij is erg enthousiast over de joga-activiteiten, hij loopt er nogal op vast.

De campagne is bedoeld om de noodknop in de Ohra-app onder de aandacht te brengen.

Credits

Klant: OHRA

Bureau: Joe Public Take-Away Advertising

Verantwoordelijk bij klant: Niels Neessen, Brenda Gerritsen-Brouns en Simon den Doop

Creatie: Antoine Houtsma en Bart Oostindie

Strategie: Jeroen van Eck

Account: Jolies van Rijn

Producer bureau: Denise Willigers, Frank van der Horst

Productiemaatschappij: Holy Fools

Producer: Collin Maas

Regisseur: Mattias Schut

Offline editor: Martin Heijgelaar

Postproductie: The Ambassadors

Geluidsstudio: FC Walvisch

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie