ICS, marktleider in Nederland in het uitgeven van creditcards, heeft zijn pr-activiteiten ondergebracht bij Het PR Bureau. Met de samenwerking wil ICS zijn nieuwe marketingcampagne ‘Zeker met je creditcard’, die begin juli is gelanceerd, ondersteunen. Het doel van de campagne is om consumenten bewust te maken van de voordelen van online betalen met een creditcard. ICS geeft Visa en MasterCard creditcards uit, waarvan er in de Benelux zo’n 3,5 miljoen in omloop zijn.
Frederike Versloot, manager communicatie van ICS, over de campagne: ‘Er bestaat in Nederland nog veel onduidelijkheid over online betalen met de creditcard. Veel consumenten ervaren het nog als onveilig, terwijl deze manier van betalen juist een van de meest veilige vormen van betalen is. Daarnaast is men vaak niet op de hoogte van het enorme betaalgemak. Gebruikers van onze creditcards hebben bijvoorbeeld een Aflevergarantie en een 180 dagen Aankoopverzekering. Dat weet nog vrijwel niemand. Wij vonden het de hoogste tijd om dit actief en op een creatieve, opvallende manier onder de aandacht te brengen. En dat zie je onder andere terug in de commercial.’
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!