Havinga, Hofstede en Groenveld beginnen Brand New Live

Chris Havinga, Marc Hofstede en Robin Groenveld richten een bureau op voor brand entertainment, samen met Mojo Concerts/Live Nation.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Havinga en Hofstede zijn afkomstig van The Entertainment Group, waar ze tot voor kort respectievelijk commercieel directeur en directeur van de muziekdivisie waren. Ze waren onder meer verantwoordelijk voor Symphonica in Rosso en het concept Wit Licht. Groenveld is de grote man achter One and Only Productions en onder andere de bedenker en organisator van De Vrienden van Amstel Live. De drie hebben elkaar gevonden in Brand New Live; een bureau dat zich beweegt op het snijvlak van marketing en entertainment.

Met de gecombineerde ervaring en het relatienetwerk denken de oprichters in staat te zijn 'het verschil te maken' in de entertainment industrie. 'Niet alleen voor bedrijven, maar ook voor artiesten die wij beschouwen als merken.'

Bovendien is Mojo Concerts/Live Nation aangetrokken als partner. Live Nation is de grootste producten van live concerten en festivals wereldwijd en verantwoordelijk voor de live optredens van onder meer de Rolling Stones, Voor Brand New Live voegt de samenwerking financiële zekerheid toe. 'Daarom is dit verhaal ook gegarandeerd en kunnen we gelijk beginnen met elf man,' zegt Havinga. 'We gaan meteen groot van start. Plus dat we gemakkelijker toegang krijgen tot internationale artiesten. Een betere kans dan met Mojo krijg je niet.'

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie