Gijs Vollaers Director Sales Sanoma

Sanoma denkt de markt effectiever te kunnen bewerken middels een segmentspecifieke marktbenadering.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Sanoma Uitgevers gaat haar Sales Print organisatie indelen op basis van zeven advertising segments: Beauty, Fashion, Health & Wellness, Food, Home Deco, Business Services en Special Interest. Zo ontstaat volgens de uitgever een effectievere marktbewerking en zou het nog nadrukkelijker in staat zijn om strategische waarde als partner te bieden aan adverteerders. In de reeds bestaande advertising segments Travel en Automotive wordt de print en online sales geïntegreerd.

Op 1 september is Gijs Vollaers formeel gestart in zijn nieuwe rol als Director Sales Sanoma Uitgevers. De transitie naar een segmentstructuur, die onder leiding van Henk Borst is ingezet, wordt door Vollaers verder geïmplementeerd en is volgens plan per 1 januari effectief. Vollaers zegt dat door de veranderingen in het medialandschap en technologische innovaties, de behoefte van de adverteerder verandert. Hij ziet een vraag naar meer kennis over het segment waarin de adverteerder actief is. Doordat er minder loketten voor de klant zijn worden effectiviteit en efficiency volgens Vollaers vergroot.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie