Premium

Fruitdrankje Purdey’s wil dat mensen - dag in dag uit - het beste uit zichzelf halen

Mensen moeten ‘thrive on’ van Purdey’s, maar wat is dat dan?

Het Britse frisdrankconcern maakte vorige week dat het naar de Nederlandse supermarktschappen brengt. Het drankenmerk bestaat in de UK al zo’n dertig jaar. Daar werkt het samen met de bekende Engelse acteur en dj (vooral bekend van zijn rol uit de gelijknamige politieserie Luther, zie ook video hieronder). De slogan &;Thrive On&; richt zich op de doelgroep &;early adaptors van 25 tot 45 jaar die het beste uit hun leven willen halen&;.

Michelle Blankenburgh (zie foto links) brand manager Benelux, zegt dat consumenten de persoonlijke gezondheid, zowel fysiek als mentaal, steeds meer koppelen aan voeding: ‘Zes op de tien consumenten gelooft dat energiedrank slecht is voor hun gezondheid en is ongerust over de ingrediënten. Purdey’s springt hier op in als premium drank op basis van vruchtensap met vitaminen en botanische extracten die een subtiele, natuurlijke boost geven.&; Blankenburgh was bereid om een meer uitgebreide toelichting te geven aan Marketing Online.

Waarom wordt het drankje alleen bij de Albert Heijn en AH to go aangeboden?
‘Met de lancering van Purdey’s in augustus, richten we ons op de early adopters van 25-45 jaar die veel en vaak onderweg zijn en het beste uit het leven willen halen. Onze doelgroep komt relatief vaak bij AH en AH to go en daarom zijn we de distributieopbouw daar begonnen. We zullen de distributie van Purdey’s de komende tijd verder uitbouwen.’

Met jullie bedrijf Blyde zijn jullie bezig met een PR-traject voor Purdey’s. Kun je daar wat meer over vertellen?
‘Het PR-traject bestaat dit jaar uit de lancering van het product. Purdey’s zal in Nederland gelanceerd worden door middel van de Thrive Talks. Dit sluit perfect aan bij de campagne met Idris Elba die op dit moment in de UK loopt. Bij dit event zal een select gezelschap aanwezig zijn. Dit zijn lifestyle- en food-influencers die aansluiten bij het merk.’

In het persbericht valt iets te lezen over Thrive Talks die jullie ontwikkelen. Wat betekent ‘Thrive on’?
‘Thrive on betekent de regie nemen over je eigen leven. Groeien, leren en het optimaal benutten van de mogelijkheden die op je pad komen. Purdey’s wil mensen helpen nog meer uit het leven te halen. Omdat hoe ver je ook al bent geraakt er zijn altijd nog extra stappen die kunnen worden genomen!’

Wat zijn Thrive Talks?
‘Voor het event zullen enkele sprekers een Thrive Talk houden. Zij komen de bloggers inspireren met hun verhaal. “Thrive on” is een rode draad in hun leven. Dag in dag uit halen zij het beste uit zichzelf.’

Welke Nederlandse life achievers gaan daarmee hun verhaal delen en waarom deze achievers?
‘Voor de lancering van dit nieuwe drankje in Nederland werken we samen met de internationaal geroemde, maar in Nederland wonende fotograaf Jimmy Nelson. Zijn werk toont culturen uit de hele wereld die gewaardeerd worden door hun onderscheidende levensstijl, kunst en traditie. Ze leven in goede harmonie met de natuur, een zeldzaamheid in onze moderne tijd. Al deze culturen hebben met elkaar gemeen dat ze dicht bij zichzelf blijven en opereren vanuit hun eigen geloof. Authenticiteit staat hierbij centraal.’

 

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie