Overslaan en naar de inhoud gaan

Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’

Het speelgoedmerk ontwikkelt een werkende versie van de iconische peutertelefoon met bluetooth, vier wielen en wiebelende ogen.
Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’
Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’
© Fisher-Price
Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’
Fisher-Price: ‘Jouw kindertijd belt, nu kun je echt opnemen’
© Fisher-Price

Fisher-Price brengt een werkende versie van de iconisch ontworpen peutertelefoon uit de jaren zestig op de markt. De speelgoedfabrikant spreekt zelf van een intuïtief design door de integratie van het genummerde traditionele draaiwiel. De lanceringsvideo, in Apple-stijl, maakt indruk op Twitter en Reddit.

related partner content for mobile comes here

'Zonder apps'

Volgens de officiële beschrijving speelgoedmerk beschikt de zogenoemde Chatter-telefoon naast Bluetooth- over netwerk-connectiviteit, vier wielen, een draaiknop, wiebelende ogen, een luidsprekerknop, ‘geen emoji's’ en geen camera. Daar voegt Fisher-Price, onderdeel van Mattel, nog aan toe dat de telefoon slim genoeg is om zonder apps te komen.

Lanceringvideo Peutertelefoon voor volwassenen

Er is iets misgegaan bij het weergeven van de video. Ververs de pagina om het opnieuw te proberen.

Advertentie: Fisher-Price Chatter Telephone with Bluetooth

Intuïtieve draaidisplay

Technologie-adepten wachten normaliter met smart op de nieuwe telefoons van Samsung en Apple, toch lijkt Fisher-Price de techreuzen dit keer naar de kroon te steken met het nostalgische ontwerp en het genoemde intuïtieve ‘draaidisplay’.  

Twitteraars en Redditors, die de campagne-video betitelen als hilarisch, vinden dat de video niet onderdoet voor een Apple-campagne. 

Bestbuy

De mobiele peutertelefoon voor volwassenen is in pre-order voor 60 dollar op Bestbuy, vooralsnog alleen in de VS en Canada.

Lees ook: Google drijft spot met Apple én zichzelf in campagnevideo voor nieuwe telefoon

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in