Overslaan en naar de inhoud gaan

Snap Inc. start Arcadia-studio voor commerciële AR-content

Bedrijf achter Snapchat heeft een creatieve studio opgericht om meer uit Augmented Reality te halen.
Arcadia
© Arcadia
Arcadia
© Arcadia

Snap Inc, het bedrijf achter Snapchat, kondigt de lancering aan van Arcadia. Deze creatieve studio werkt wereldwijd om branded content te maken in Augmented Reality (AR). Snapchat is groot geworden met AR-toepassingen. Snap Inc. zegt dat Arcadia ontwikkeld is in samenwerking met deskundigen op het gebied van mobiele AR-reclame. Het creatieve bureau gaat nieuwe technologie ontwikkelen rondom AR en dit als branded content aanleveren bij partners en bureaus. 

related partner content for mobile comes here

Arcadia moet Gen-Z aanspreken

De Arcadia-studio is ontwikkeld om het Gen-Z-publiek aan te spreken, aldus Snap Inc. Jeff Miller, global head of creative strategy van Snap Inc, zegt: 'Arcadia biedt een overtuigende oplossing voor merken en bureaus die de onmiddellijke waarde inzien van het ontwikkelen van AR-ervaringen van wereldklasse, geworteld in ambacht, technologie en klantervaring.'

Arcadia gaat volgens Snap Inc. samenwerken met merken, bureaus en ontwerpers over de hele wereld.

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in