Het Nederlandse merk Bugaboo ontketende 15 jaar geleden een revolutie in de wereld van mobiliteit met het ontwerp van stoere multifunctionele kinderwagens. De ambitie van het merk is om ook online voor te lopen op de markt. Gekozen werd voor een langdurige samenwerking met Momkai als creatieve partner voor digitaal. Dit bureau verzorgde de strategie, het ontwerp en de frontend realisatie van de vernieuwde bugaboo.com. Een succesvolle combinatie van showroombeleving en koopgemak. Zo valt de ervaring met de nieuwe configurator op. Sinds deze maand is er ook de Bugaboo Passport app voor iOS en Android. Deze laat eigenaren alles uit hun wagen halen en staat hen onderweg bij.
Een overtuigende case, waarbij de kwaliteit van de onderstaande video in het oog springt - een geheel waar beeld, animatie en geluid op een overtuigende manier samen komen.
Bureau: Momkai
Brand: ...,staat
Intershop: Fenego
3D: 3Dimerce
Back-end realisatie: Zensar
App realisatie: Infinum
Elke editie van het magazine Adformatie bevat een pagina met het beste uit de wereld van digital design, geselecteerd door het Dutch Digital Design-initiatief. In het blad wordt verwezen naar deze post in het bijbehorende online dossier, waar we extra’s en aanvullende info over de case plaatsen.
Tip: submit your work to Dutch Digital Design!
Check ook de andere digital design cases van Adformatie:
- Case 180 Amsterdam: HP bend the rules
- Case Wieden+Kennedy Amsterdam: The Imagination Machine
- Case MediaMonks: BBQ Cultures
- Case Achtung!: Brush Busters
- Case MediaMonks: Android Wear Watch Faces
- Case Random Studio: Fornasetti
Meer over Dutch Digital Design in het dossier van Adformatie.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!