In opdracht van Coca-Cola ontwikkelde Ogilvy & Mather Amsterdam een exclusieve muziektrack voor Just Dance 2016 en Just Dance Now. De track is een vast onderdeel in deze populaire dance game, waarvan wereldwijd meer dan 50 miljoen exemplaren verkocht zijn. In de game moeten spelers zo goed mogelijk de choreografie op het scherm nadansen, die speciaal is ontwikkeld door game-uitgever Ubisoft.
Naast hits van Rihanna, The Black Eyed Peas en Beyoncé is deze track voor Coca-Cola de enige branded content in de game. Coca-Cola wil hiermee tieners aanzetten om meer te bewegen door te dansen. Bewegen is immers gezond en van dansen worden we vrolijker.
Ter promotie is dit weekend een danscompetitie gestart in Frankrijk, waarin 50.000 jongeren uit zes verschillende steden strijden voor een unieke dance venue
De track, genaamd ‘The Choice is Yours’, is volledig geproduceerd en gezongen door Darre van Dijk, Chief Creative Officer van Ogilvy & Mather Amsterdam. De lancering ervan in Just Dance sluit aan bij de Pan-Europese ‘Choose Happiness’ campagne van Coca-Cola, waarin Ogilvy & Mather Amsterdam eerder al een grote rol speelde.
Creatie
Darre van Dijk
Jesse Ridder
Jurriaan vanbokhoven
O ja, Darre van Dijk vertelt uitgebreid over de pan-Europese "Choose Happiness'-campagne op Adfo Live, 15 en 16 september in Amsterdam. Schrijf je hier gratis in!