Danny Oosterveer van Marketingfacts naar Burger's Zoo

Hij blijft binnen het Arnhemse actief en versterkt het team van Tim Lammers.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Per 1 september verlaat Danny Oosterveer Marketingfacts, waar hij ruim 4 jaar werkzaam was. De laatste jaren was hij verantwoordelijk voor de ontwikkeling van marketingfacts.nl, de sociale kanalen en de e-mailmarketing. Bovendien was hij de hoofdredacteur van de laatste 3 edities van het Marketingfacts Jaarboek. ‘Een betere leerschool voor online marketing is er niet. Ik heb me altijd in mijn handjes geknepen dat ik bij Marketingfacts me dagelijks mocht bezighouden met de actuele staat van online marketing. Tegelijkertijd is de tijd gekomen om mijn vleugels uit te slaan en al deze kennis in de praktijk te gaan brengen voor zo&;n fantastisch merk als Burger&;s Zoo.’

Touchpoints
Bij Koninklijke Burger&;s Zoo gaat Danny aan de slag als Database Marketeer. Hij zal zich gaan bezighouden met beter in kaart brengen van wie de bezoekers van Burgers&; Zoo zijn en op basis daarvan relevanter te communiceren. Danny komt het team van marketingmanager Tim Lammers versterken. Lammers: ‘Dagelijks komen er duizenden bezoekers door de poorten van Burgers’ Zoo. Deze bezoekers willen we nog beter leren kennen. Dit biedt stuurmiddelen om beter aan de knoppen te kunnen draaien vanuit marketing en het bezoek aan het Arnhemse dierenpark verder te verrijken en de beleving te vergroten. Voor, tijdens en na een bezoek. Danny zal hier key in worden en zal de vele verschillende klant data die er al aanwezig is aan elkaar gaan koppelen om zo gedurende de customer journey op individueel niveau nog relevanter te gaan worden op de belangrijkste touchpoints.’

Naast zijn functie bij het dierenpark gaat Danny aan de slag met onderwijsprogrammaontwikkeling van de vierjarige studieroute Online Marketing bij Saxion Enschede. ‘Er zijn nog maar weinig dedicated onlinemarketingopleidingen. De opleiding gaat dit jaar voor het eerst van start. Het is erg gaaf om al in zo&;n vroeg stadium betrokken te worden, omdat er nog veel open ligt. Mijn persoonlijk doel is om aan het eind van de rit topstudenten af te leveren die écht verstand hebben van online marketing.’

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie