Afrojack haalt herinneringen op aan/voor Suzuki Swift

Pool Worldwide heeft voor Suzuki een campagne ontwikkeld waarin bekende en onbekende Nederlanders spreken over hun band met de Swift.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Behalve de wereldberoemde Afrojack, werden ook Kees Tol, Tim Coronel, beautyblogger Tim Bunink en een aantal consumenten in een docu-filmpjes vastgelegd.

Afrojacks eerste auto was een Suzuki Swift, vandaar dat hij meewerkt aan de campagne. In de nieuwe Swift rijdt hij naar het café waar hij zijn eerste plaatjes mocht draaien. Samen met zijn moeder Debbie denkt hij terug aan hoe het ooit voor hem begon.

Pool Worldwide spoorde de personages op via (social) media. Maar is het ook allemaal echt? Dus ook de oorspronkelijke tweets zoals ‘Jaaaa ik heb een nieuw autootje <3 Suzuki Swift Spirit’ van Tim Bunink? ‘Ja’, zegt Charlotte Eckebus van Pool. ‘Er is niets gescript, ook die tweets niet, en we hebben camerajournalisten van AT5 gevraagd voor de interviews. Uit onderzoek blijkt dat Suzuki-rijders als betrouwbaar, sociaal en oprecht worden gezien. Dat no-nonsense-gevoel hebben we willen vastleggen.

De campagne wordt vooral online ingezet via YouTube, banners en teasers. Ook verspreiden de hoofdpersonages de filmpjes via social media.

Kees Tol

Anne Maike

Tim Bunink

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie