Premium

Aart gaat daten in nieuwe commercial hoyhoy.nl

De hoofdrolspeler uit de commercials van de vergelijkingssite geeft deze keer zijn besparingen uit aan dating.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

De commercial, ontwikkeld door , is bedoeld om de positie van als vergelijkingssite te verstevigen en wordt onder andere ondersteund door een online campagne.

Eind 2014 was al te zien hoe Aart zichzelf een make-over had gegeven met een vachttransplantatie en een stembandcorrectie. In de nieuwe commercial maakt hij gebruik van zijn nieuwe look door te gaan daten. 

Credits

Merk: HoyHoy.nl
Branche: Financiële dienstverlening
Creatief bureau: DDB & Tribal Amsterdam
Mediabureau: MEC
Productiemaatschappij: Fieldtrip
Sound: Sound Circus
Klant: Mariëlle Krouwel, Niels van Veen

premium

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen lezen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Advertentie