Tijdens de workshop wordt door een samenwerking van strategen met creatieven gewerkt aan een geïntegreerde campagne voor Knorr in het kader van Ster Extra, de second screen app van Ster.
Twee fases
De strategen van AGP (Account Planning Group) zullen in de eerste twee weken elkaar challengen op het uitwerken van de briefing en het bepalen van een strategische visie.
De winnende strateeg zal direct doorpresenteren aan junior creatieven van JongeHonden en de ADCN, die eveneens twee weken werken aan deze campagne. Na jurering op 13 februari wordt het winnende creatieve team bekendgemaakt. Dit team gaat mee naar Cannes in de inmiddels legendarische bus van JongeHonden.
De strategen en creatieven zullen tijdens de workshop tussentijds worden gecoacht door creatieven en strategen van AGP, JongeHonden en de ADCN.
Samenwerking AGP en ADCN
Samenwerking met AGP is nieuw voor de ADCN, maar past binnen de visie dat strategen een belangrijk bijdrage geven aan de totstandkoming van een creatief idee of campagne. In 2013 stelde de ADCN toetreding van creatief strategen als ADCN-lid al open.
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!