5 belangrijke vernieuwingen op MarketingOnline.nl

MarketingOnline.nl blijft steeds verbeteringen doorvoeren. Het design van de site is verder aangescherpt.

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Afgelopen december lanceerde Adfo Groep het volledig vernieuwde online platform. Online is nooit af, dus we hebben op basis van input van bezoekers gewerkt aan een aangescherpt design van de homepage waardoor de content die de redactie samen met de tientallen bloggers uit het vak creëert nog beter naar voren komt.

Vijf belangrijke veranderingen:

  • We kiezen 1 openingsverhaal om te laten zien wat het belangrijkste nieuws of issue van dat moment is
  • In een oogopslag is te zien wat de populaire artikelen zijn.
  • De nieuwsbrief heeft een nieuwe look gekregen in lijn met het design van de site. Een goede reden om hem vaker te gaan versturen. Vanaf volgende week krijgen abonnees de nieuwsbrief op dinsdag en donderdag. Ze bevatten, naast meer generiek nieuws, straks altijd een aantal berichten die alleen voor leden toegankelijk zijn.
  • Binnen een maand krijgen abonnees van Tijdschrift voor Marketing namelijk dagelijks toegang tot exclusieve online content, herkenbaar aan de sleutel. Het gaat om het laatste nieuws, de duiding daarvan, interviews, dossiers en het archief.
  • De (blog)artikelen uit de diverse channels komen nu goed naar voren
  • De bladerfunctie is verbeterd waardoor ook grasduinen door de artikelen makkelijker is geworden

En dat niet alleen. Achter de schermen werken we een aangescherpte positionering en restyling van Tijdschrift voor Marketing, om ook in print nog meer het verschil te maken. In juni – tijdens Marcom – kunt u hiervan het resultaat zien.

De regelmatig terugkerende bezoeker is misschien benieuwd naar wat de veranderingen tot nu toe hebben opgeleverd. Het aantal views van MarketingOnline.nl is het afgelopen kwartaal met maar liefst 160% gestegen ten opzichte van vorig jaar. Het aantal unieke bezoekers steeg zelfs met 180%. Dat komt uiteraard door de samenvoeging met het succesvolle MolBlog, maar ook doordat we online nog actiever zijn geworden.  

Dit waren de 5 meest gelezen artikelen van het afgelopen kwartaal:

De komende maanden wordt de online content steeds verder verrijkt, bijvoorbeeld met data over bureaus en adverteerders uit onze Marcombase. We blijven luisteren naar lezers en bezoekers van het platform, dus heeft u nog ideeën en suggesties: laat het mij weten.

Luuk Ros –

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie