13 keer de meest creatieve teksten van bedrijven op social media

Het meest creatieve werk op sociale media, door The Best Social Media.

The Best Social Awards komen er weer aan. Ook dit jaar worden de beste en meest creatieve posts van bedrijven weer in het zonnetje gezet in de categorie Beste Copywriting. Want dat we ons koppie in Nederland goed gebruiken, is wel duidelijk...  

1. Vorig jaar pakte Heineken de winst met deze inhaker op ons nationale trauma van het missen van het EK.  

2. Hoe zou 'Ploperdeplopperdeplop' er dan uitzien?
 

3. Deze post van Dubbel Frisss is pijnlijk realistisch.
 

4. Douwe Egberts was met hun Koningsdaginhaker steengoed bezig.
 

5. De Speld blijft maar met juweeltjes komen.  

6. Als je met zulke sterke ideeën komt, wordt je niet snel op het matje geroepen.  

7. Bol.com is er ook voor in de wieg gelegd.
 

8. Chocomel heeft er ook een handje van.
 

9. Netflix weten hoe ze een serie aan moeten kondigen.
 

10. Snickers houdt de capriolen van Rapper Sjors goed in de gaten...  

11. TUI weet ook waar ze het over hebben.
 

12. Never forget deze winnaar van de Awards in 2014.
 

13. En bij de volgende WhatsApp storing kan je tenslotte mooi bij Hema terecht.


In samenwerking met de Adfo Groep deelt oprichter Diederik Broekhuizen wekelijks een artikel dat eerder verscheen op The Best Social Media. Het artikel van deze week werd geschreven door Frank Sars.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie