SPRINT, het agile research label van Blauw, heeft de SprintApp gelanceerd. De app is een online platform dat marketeers en marktonderzoekers in staat stelt om zelf snel, gemakkelijk, en goedkoop verschillende typen onderzoeken uit te voeren onder verschillende doelgroepen. In de SprintApp is er de mogelijkheid om concept-, campagne-, content-, en websitetesten uit te voeren
“De komst van de SprintApp is een logische vervolgstap op de innovaties van SPRINT sinds het label in 2016 gestart is. Met de SprintApp bieden we een oplossing voor klanten die niet eindeloos zelf willen puzzelen in do-it-yourself tools, maar hoogwaardig onderzoek nu snel en goed uit willen kunnen voeren”, aldus Henk Scholte, Marketing Lead.
Extra voordelen van de SprintApp zijn:
“De komst van de SprintApp is een logische vervolgstap op de innovaties van SPRINT sinds het label in 2016 gestart is. Met de SprintApp bieden we een oplossing voor klanten die niet eindeloos zelf willen puzzelen in do-it-yourself tools, maar hoogwaardig onderzoek nu snel en goed uit willen kunnen voeren”, aldus Henk Scholte, Marketing Lead.
Extra voordelen van de SprintApp zijn:
- Volledig geautomatiseerd proces waar je met 1 druk op de knop een project live kunt zetten
- Keuze uit verschillende voorgedefinieerde doelgroepen en mogelijkheid voor custom doelgroepen
- Online dashboard met de belangrijkste uitkomsten en KPI’s
- Mogelijkheid om additionele analyses en aanbevelingen af te nemen
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!