Overslaan en naar de inhoud gaan

Nieuw logo moet TheFork speelse, verfrissende en smaakvolle uitstraling geven

Restaurantreserveringsplatform TheFork vernieuwt zijn merkidentiteit om verbinding tussen restaurants en gasten te vergroten.
TheFork
TheFork
TheFork
TheFork

TheFork, het restaurantreserveringsplatform dat actief is in Europa en Australië, komt met een nieuwe merkidentiteit, inclusief logo. TheFork wil met de nieuwe identiteit de impact en de verbinding tussen restaurants en gasten vergroten.

related partner content for mobile comes here

TheFork: ‘Momenteel zijn 55 duizend partnerrestaurants in 12 landen aangesloten en trekt ons platform maandelijks 20 miljoen bezoekers. We willen deze dynamiek uitstralen en introduceren daarom een nieuwe merkidentiteit die gericht is op het stimuleren van online reserveringen en het bieden van een eenvoudige digitale ervaring aan nog meer restaurants.

Merkinzichten

Uit een zoektocht naar de ware essentie van het bedrijf dat TheFork samen met het ontwerpbureau DesignStudio uitvoerde, bleek de missie van TheFork verder te gaan dan alleen het faciliteren van restaurantreserveringen. ‘Bij TheFork geloven we dat de beste momenten in het leven rond de tafel plaatsvinden. Deze sterke overtuiging drijft alles wat we doen en vormt de basis van onze nieuwe merkidentiteit. Het is onze missie om mensen in real-life samen te brengen in een wereld die steeds digitaler wordt.'

De app
De app

Speels en verfrissend

Het nieuwe visual identity van TheFork wordt gekenmerkt – vindt althans TheFork zelf - door ‘een speelse, verfrissende en smaakvolle uitstraling’. Het vorkje moet centraal staan in de nieuwe identiteit en ‘de passie en toewijding van het platform om mensen samen te brengen symboliseren’. Slotakkoord? ‘Het draait allemaal om echt eten en echte mensen.’

Advertentie

Reacties:

Om een reactie achter te laten is een account vereist.

Inloggen Word lid

Melden als ongepast

Door u gemelde berichten worden door ons verwijderd indien ze niet voldoen aan onze gebruiksvoorwaarden.

Schrijvers van gemelde berichten zien niet wie de melding heeft gedaan.

Advertentie

Bevestig jouw e-mailadres

We hebben de bevestigingsmail naar %email% gestuurd.

Geen bevestigingsmail ontvangen? Controleer je spam folder. Niet in de spam, klik dan hier om een account aan te maken.

Er is iets mis gegaan

Helaas konden we op dit moment geen account voor je aanmaken. Probeer het later nog eens.

Word lid van Adformatie

Om dit topic te kunnen volgen, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in

Word lid van Adformatie

Om dit artikel te kunnen liken, moet je lid zijn van Adformatie. 15.000 vakgenoten gingen jou al voor! Meld je ook aan met een persoonlijk of teamabonnement.

Ja, ik wil een persoonlijk abonnement Ja, ik wil een teamabonnement
Al lid? Log hier in