Nieuw bureau richt zich op activatie promotors

Member Get Member biedt aan de hele marketingcampagne te draaien rondom het werven, inzetten en belonen van ambassadeurs

Helaas hebben we niet meer de rechten op de originele afbeelding
adformatie

Marketingadviesbureau Social Shop gaat voortaan door het leven als Member Get Member Company; een marketingbureau dat zich volledig richt op dienstverlening die van tevreden klanten actieve ambassadeurs maken. ‘Veel bedrijven meten hun Net Promoter Score, maar doen in de praktijk geen enkele moeite om hun promotors te activeren. Dat is eeuwig zonde,’ vindt Sander Dullaart, oprichter en eigenaar van Member Get Member. Het bureau  heeft een methode ontwikkeld, waarmee het consumenten zegt te kunnen stimuleren om andere klanten te werven. Die wordt inmiddels gebruikt door klanten als T-Mobile, Menzis en HEMA Verzekeringen.

promotor
Member Get Member biedt aan de hele marketingcampagne te draaien rondom het werven, inzetten en belonen van ambassadeurs: het bedenken van een campagne, creëren van landing pages, mailingen of het distribueren van hardcopy vriendencadeaukaarten, alles om uiteindelijk met hulp van promotors nieuwe klanten te werven. ‘Met de juiste tools en incentives wordt zo’n 10 procent van je klanten een actieve promotor. En die kunnen via sociale media, e-mail en WhatsApp een stevige marketingimpact hebben. Zo boor je een heel nieuw sales- en marketingkanaal aan’, aldus Dullaart.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie