Pr-bureau mogen we het niet meer noemen na de relaunch die Lewis PR vandaag bekend maakt. Het bureau haalt PR van zijn naam af en presenteert zich met een nieuwe huisstijl als full service marketingbureau. Het begeleidt de klant daarbij, zo laat het weten door het hele marketingproces: van lead tot koop.
De rebranding vaan Lewis volgt op forse investeringen en groei in digital, research en advertising services en moet het geïntegreerde aanbod benadrukken. Ceo en oprichter Chris Lewis. ‘In de afgelopen drie jaar hebben we geïnvesteerd in organische en anorganische groei om de skills te bieden die klanten nodig hebben in een digitale toekomst.’
De nieuwe merkidentiteit weerspiegelt de bredere propositie van Lewis, aldus de oprichter en naamgever. ‘Het drukt onze visie voor een nieuw soort agentschap gebouwd voor de toekomst van de communicatie.’
Volgens Lewis is dat ideale model er een van netwerken, met teams gespecialiseerd in PR, digital, marketing en advertising.
Nieuw:
Oud:
Plaats als eerste een reactie
Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!