Koekjes en zoutjes van Van Strien in nieuwe verpakking

Het nieuwe logo moet meer schappresentatie aan de producten geven.

De verpakkingen van de koekjes van het eigen merk ‘Handmade by Van Strien’ van banketbakkerij Van Strien zijn door designbureau SOGOOD onder handen genomen.

Het bureau nam eerder al de verpakking van de biologische koekjes-reeks onder handen, en nu was het kernassortiment aan de beurt.

Er kwamen wat nieuwe smaken bij en de bestaande moesten voor de consument wel herkenbaar blijven’, aldus directeur Jaques van Strien.

Rob Verhaart, creatief directeur van SOGOOD over het redesign: ‘De bestaande en herkenbare fotografie hebben we gehandhaafd, met hier en daar een kleine kleuraanpassing.’

Het nieuwe logo geeft volgens hem meer schappresentatie aan de producten, is er een duidelijkere segmentering gemaakt en ‘door de verbeterde banderol is het nu gemakkelijker navigeren op het schap’.

Plaats als eerste een reactie

Ook een reactie plaatsen? Word lid van Adformatie!

Word lid van Adformatie → Login →
Advertentie